Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Čtyřdobé:
Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC.
JAWA 350 OHC Special – design tohoto motocyklu vychází z tradiční stavby silničních závodních motocyklů JAWA z přelomu 50. a 60. let minulého století a zařazuje se tak do kategorie Café Racer. Motocykl JAWA 350 OHC Special určitě ocení milovníci slavné motocyklové éry Františka Šťastného, Gustava Havla a ostatních tehdejších motocyklových velikánů.
JAWA 350 OHC Scrambler – design tohoto modelu má za cíl navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže s elegantním vylisovaným logem, které je ručně linkované. Po technické stránce je tento model kombinací předcházejících modelů OHC (motor, rám, brzdový systém) a OHC Special (odpružení vozidla, zadní vidlice).
Technická data JAWA 350 OHC
Provedení | OHC | SPECIAL | SCRAMBLER |
Motor | čtyřdobý – chlazený vzduchem | ||
Počet válců | 1 | ||
Vrtání x zdvih (mm) | 85 x 70 | ||
Zdvihový objem | 397,2 | ||
Kompresní poměr | 8,8:1 | ||
Maximální výkon (kW/ot. x min-1) | 20,4 kW/6500 rpm | ||
Maximální kroutící moment (Nm/ot x min-1) | 30,6 Nm/5000 rpm | ||
Spuštění motoru | elektrický / nožní | elektrický | elektrický / nožní |
Převodovka | 5 | ||
Rozvor (mm) | 1420 | ||
Výška sedla (mm) | 760 | 805 | 790 |
Objem nádrže (l) | 12,5 | 16 | 12 |
Rezerva (l) | 2 | 2 | 2 |
Kola přední (") | 1,85 x 19“ | 2,15 x 18“ | 1,85 x 19" |
Kola zadní (") | 3,00 x 18“ | 3,50 x 17" | |
Pneu přední (") | 100/90 - 19“ | 3,25 - 18“ | 90/90 - 19" |
Pneu zadní (") | 130/70 – 18“ | 130/80 - 18“ | 130/80 - 17" |
Odpružení přední | 150 mm | ||
Odpružení zadní | 80 mm | ||
Brzda přední s ABS | kotoučová 280 mm | kotoučová 320 mm | kotoučová 280mm |
Brzda zadní | bubnová 160 mm | kotoučová 240 mm s ABS | bubnová 160 mm |
Hmotnost bez náplní (kg) | 160 | 167 | 161 |
Maximální rychlost (km/h) | 130 |
Ceník
Provedení | OHC | SPECIAL | SCRAMBLER |
základní provedení | 99.930 | 119.900 | 109.900 |
Barevná provedení
Provedení | OHC | SPECIAL | SCRAMBLER |
zelená | x | x | x |
červená | bez příplatku | bez příplatku | bez příplatku |
černá | bez příplatku | x | x |
Doplňky
Provedení | OHC | SPECIAL | SCRAMBLER |
zadní nosič | 1.100 | x | 1.100 |
zadní kufr (dle provedení) | od 1.800 | x | od 1.800 |
boční nosiče | 5.000 | x | 5.000 |
boční kufry (dle provedení) | od 5.000 | x | od 5.000 |
padací rám černý | 2.500 | x | 2.500 |
padací rám chrom | 3.500 | x | 3.500 |
startovací páka | 500 | x | 500 |
centrální stojan | 4.100 | x | 4.100 |