Pracovní doba:
Duben až září: (aktuální) |
8:00 - 12:00, 12:30 - 16:00h |
Říjen až březen: |
9:00 - 12:00, 12:30 - 16:00h |
Sobota, neděle, státní svátky: | ZAVŘENO |
Duben až září: (aktuální) |
8:00 - 12:00, 12:30 - 16:00h |
Říjen až březen: |
9:00 - 12:00, 12:30 - 16:00h |
Sobota, neděle, státní svátky: | ZAVŘENO |
Přesvědčim tě, že i ta nejbrutálnější divočina je mojí domovinou s kterou si hravě pohraju. S lehkostí a jedním prstem na plynový páčce projedeš i tam, kde budou tvý kámoši přemýšlet, kudy to objedou.
Pohání mě jednoválcový motor s obsahem 686cc SOHC o výkonu 44 koní vyráběnej v LONCINu sdílenou technologií s BMW. I pro ně LONCIN motory a vybraný modely skútrů i motorek vyrábí. Blok válců mám celohliníkovej s nikasilovou úpravou s větší odolností proti opotřebení, korozi a lepšímu odvodu tepla.
Mám mokrou spojku, která ručí za vyšší životnost, měkčí a plynulejší převody. Variátor má o 30 % vyšší životnost oproti ostatním čtyřkolkám v mý kategorii. Tak lehce, jak mi funguje řazení rychlostí, jinde nezažiješ. Co se pohonu týče, sázim na klasiku. Standardně tak roztočim zadní kola. Kdyby ti to bylo málo, připneš předek, kterej je navíc uzamkyatelnej. Ve výbavě mám EPS (elektrický posilovač řízení) v základní výbavě, který ocení každý uživatel v náročném terénu.
Vše na jednom místě. Uspořádání elektroinstalace centralizuje veškeré moje komponenty, což usnadňuje kontrolu a údržbu.
Díky jedinečný stavbě elektriky držim statickej proud pod úrovní 1 mA. Takovejch hodnot dosahuje pouze 1 % strojů mojí konkurence. Nastartuješ mě i po dlouhodobym uskladnění. Třeba až za 6 měsíců.
Na mojí digitální přístrojovce zobrazuju barevně a přehledně všechny údaje, který budeš potřebovat. Mám i Bluetooth konektivitu pomocí který si ke mě připojíš mobil. Na přístrojovce tě pak upozornim na příchozí hovory.
Na mém tažném zařízení můžeš officiálně vést až 800kg!
EPS (elektrický posilovač řízení), 12″ alu kola, 2x 12V zásuvka (zapalovač + USB), zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce, voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou na neskutečných 800kg, silný elektrický naviják 3000LBS, kryty rukou, ochranné lemy blatníků, přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (u prodloužené verze MAX), přepínání pohonu 2×4/4×4 + uzávěrka předního diferenciálu, přední ochranný rám s plastovým krytím, přední i zadní nosič s možností naložit až 80 kg na každý z nich, full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních světel
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44Ps) / 5500 rpm |
Maximální kroutící moment | 66 Nm / 4500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4 / kardan |
Převodovka | automat/variátor L/H/ N / R / P |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou + olejem |
Emisní norma | |
Systém dávkování paliva | EFI Bosch systém |
Objem nádrže | 25 |
Maximální rychlost | (offroad) 100 km/h |
Homologace | T3b |
Tažné zařízení | Ano (zapsané v TP na 800kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | v základní výbavě |
Elektrický naviják | 3000 lbs v základní výbavě |
Přední odpružení | plynokapalinové tlumiče |
Zadní odpružení | plynokapalinové tlumiče |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm) |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm) |
Rozměry (D׊×V) | 2040 mm x 1190 mm x 1250 mm (2220 mm x 1190 mm x 1350 mm - model MAX) |
Pohotovostní hmotnost | 375 kg (385 kg model MAX) |
Výška sedadla | |
Světlá výška | 280 mm |
Kategorie: | Pracovní čtyřkolky GOES |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.