Jsem WOLF, XWOLF 700 - nejsilnější GOES svého druhu.
Přesvědčim tě, že i ta nejbrutálnější divočina je mojí domovinou s kterou si hravě pohraju. S lehkostí a jedním prstem na plynový páčce projedeš i tam, kde budou tvý kámoši přemýšlet, kudy to objedou.
Vyrábí mě špičkový výrobce Loncin & BMW
Pohání mě jednoválcový motor s obsahem 686cc SOHC o výkonu 44 koní vyráběnej v LONCINu sdílenou technologií s BMW. I pro ně LONCIN motory a vybraný modely skútrů i motorek vyrábí. Blok válců mám celohliníkovej s nikasilovou úpravou s větší odolností proti opotřebení, korozi a lepšímu odvodu tepla.
Můj variátor má až o 30% vyšší životnost!
Mám mokrou spojku, která ručí za vyšší životnost, měkčí a plynulejší převody. Variátor má o 30 % vyšší životnost oproti ostatním čtyřkolkám v mý kategorii. Tak lehce, jak mi funguje řazení rychlostí, jinde nezažiješ. Co se pohonu týče, sázim na klasiku. Standardně tak roztočim zadní kola. Kdyby ti to bylo málo, připneš předek, kterej je navíc uzamkyatelnej. Ve výbavě mám EPS (elektrický posilovač řízení) v základní výbavě, který ocení každý uživatel v náročném terénu.
Jedinečná architektura elektroniky a kabelů
Vše na jednom místě. Uspořádání elektroinstalace centralizuje veškeré moje komponenty, což usnadňuje kontrolu a údržbu. Díky jedinečný stavbě elektriky držim statickej proud pod úrovní 1 mA. Takovejch hodnot dosahuje pouze 1 % strojů mojí konkurence. Nastartuješ mě i po dlouhodobym uskladnění. Třeba až za 6 měsíců.
Kokpit jako v letadle
Na mojí digitální přístrojovce zobrazuju barevně a přehledně všechny údaje, který budeš potřebovat. Mám i Bluetooth konektivitu pomocí který si ke mě připojíš mobil. Na přístrojovce tě pak upozornim na příchozí hovory.
Na tažném zařízení mohu vést skoro 1000kg!
Na mém tažném zařízení můžeš officiálně vést až 800kg!
Bohatá základní výbava:
EPS (elektrický posilovač řízení), 12″ alu kola, 2x 12V zásuvka (zapalovač + USB), zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce, voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou na neskutečných 800kg, silný elektrický naviják 3000LBS, kryty rukou, ochranné lemy blatníků, přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (u prodloužené verze MAX), přepínání pohonu 2×4/4×4 + uzávěrka předního diferenciálu, přední ochranný rám s plastovým krytím, přední i zadní nosič s možností naložit až 80 kg na každý z nich, full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních světel
Technické údaje pracovní čtyřkolky GOES XWOLF 700i MAX EPS:
MOTOR
Objem motoru
686 cm3
Typ motoru
čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon
32 kW (44Ps) / 5500 rpm
Maximální kroutící moment
66 Nm / 4500 rpm
Sekundární pohon
4x4 / kardan
Převodovka
automat/variátor L/H/ N / R / P
Startér
elektrický
Chlazení
vodou + olejem
Emisní norma
Systém dávkování paliva
EFI Bosch systém
Objem nádrže
25
Maximální rychlost
(offroad) 100 km/h
Homologace
T3b
Tažné zařízení
Ano (zapsané v TP na 800kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení
v základní výbavě
Elektrický naviják
3000 lbs v základní výbavě
PODVOZEK A BRZDY
Přední odpružení
plynokapalinové tlumiče
Zadní odpružení
plynokapalinové tlumiče
Přední pneu
25x8-12
Zadní pneu
25x10-12
Přední brzdy
2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm)
Zadní brzdy
2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm)
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozměry (D׊×V)
2040 mm x 1190 mm x 1250 mm (2220 mm x 1190 mm x 1350 mm - model MAX)
Konečně! Vlastním přes 3 roky GOES 450 MAX s kterým jsem maximálně spokojený a čekal jsem na silnější stroj od této značky. Rád bych zustal této značce věrný protože podle mojich zkušeností mě stroj ani jednou nevyšplouchl za celou dobu a nebyl s ním jediný problém. Brzy určitě vyměním za tuto krásnou 700! Věřím že kvalita bude stejně suprová jako u mé 450ky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.